Säg vad vad, i rumpan

Say what what, in the butt! Säg vad vad, i rumpan!

Haha låter roligt när amerikanarna snackar svenska:D.

 

Spelade min första volleyballmatch någonsin igår!! Jag är heeelt borta när jag spelar och vet typ ingenting men det var skoj! Träffade bollen några gånger OCH fick den över nätet, haha good job.

Och vet ni vad! Imorse vaknade jag av att Randy knsckade på dörren och frågade om jag skulle till skolan... PANIKEN! Klockan var 7.30 och jag åker till skolan med Savannah kl 7.40 för att kl 8.00 börjar skolan. Jäklar vad snabb jag var!! Hade algebra direkt på morgonen, först ett matterace på datorn som vi gör varje lektion. Det kommer upp typ 8x7 också ska man skriva vad det är, sen är man en bil som åker framåt om man skriver rätt svar. Jag hade dessutom matteprov på allt vi har gjort hittills. Jag sov fortfarande när provet började haha.

 

Nästa lektion är art. Den klassen är chill, I like it! Vi ritar surrealism just nu.. Efter bilden har alla lunch, samtidigt! Fast vissa dagar får en class gå tidigare, tror att vi seniors får gå tidigare på fredag = lunch först! Vet inte om jag har berättat det men man har i alla fall 30 minuters lunch. När första klockan ringer har man 5 min på sig att ta sig till nästa lektion innan second bell rings. Alla går runt med sina book bags där de har böckerna som för övrigt är stora och tunga! En annan grej som jag kom på nu som är annorlunda är vi alltid äter med tvn på. Alltid! Hemma stänger mamma alltid av tvn för att den låter så mkt, men här är tvn alltid på haha. Och man käkar efterrätt dirr efter maten, haha som om man inte redan är prottmätt, nämen då ska man äta mer såklart!!

Hade en annorlunda vb träning efter skolan då vi lekte lekar, bla hela havet stormar och såg ett filmklipp som handlade om att man typ ska vara glad och positiv, hjälpa varandra preses som gässen gör när det flyger i ett V haha. Ikväll for jag till kyrkans touth group. Där gjorde vi Minute To Win som är en lek eller ett spel. Man gör som småtävlingar. Balansera 6 brownies på pannan, ha en orio på pannan och få in den i munnen, ha en mugg på ett bord och studsa en penna i muggen med hjälp av suddet som sitter på pennan osv... kult

 

 

Planerna för imorgon är skola, fara och köpa ribbons (sånna band man har i håret, <--länk) till laget eftersom det är min tur att fixa ribbons till våran turnering på lördag, 4.30 samling för mat med laget och efter det äre match!


Jag och Paige när vi köpte grejer till våra lillasystrar! Passade på att köpa en slush, momisgt


I måndags när vi åt med laget innan matchen. Fyi så är detta i matsalen


Gör popcorn! Med massa smör hehe.


JV värmer upp! Spana in stolarna där bak, fetaste sitsen som är mjuk och skön att sitta på till skillnad från innebandybänkarna hehe... Det står dessutom Tremont på stolarna, fräääänt


Jag, Paige och Hailey!

Gårdagens mat innan matchen! Pizza, (åt pizza dagen innan, pizza till lunch och sen pizza till middag = har aldrig ätit så här mkt pizza i hela mitt liv på såhär kort tid), jordgubbar och nån sås som var smält marshmallows, ananas, vindruvor och världens godaste kaka. Först äre typ kladdkaka, sen smält marshmallows och över det är det någon form an peanut butter MMMM gott. Fast kakan på bilden är upp och ner om det var någon som undrade.

 

HEJJJRÅ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0