FOOTBALL, VB och allmänt

HEMMAMATCH, den beige (BECCHA) byggnaden man ser i bakgrunden är skolan
D FENCE, D FENCE, D FENCE!
Vi vann första hemmamatchen wihoo. Det var skojskoj!!!  Cheerledaersarna slängde ut halsband som var vår färg, maroon, och tishirtar till publiken. Det var mkt folk där, fulla läktaren! Sen i någon paus nån gång går våra cheerleaders till de andra och gör en lycka till/välkomst/hej - ramsa. Det är som en liten tävling! Men de två gånger som vi har gjort det har det andra laget inte haft någon sådan ramsa så vi har vunnit haha.
Denna bild är från dagens volleyball turnering. Hela lördagen spenderades med volleyball! Vi vann inte någon av våra matcher men men.. nått kan vi ju iaf lära av det!
RIBBONS! De två snörena, eller vad man ska kalla det, har vi i håret varje match! Vi har också såhär att Varsity laget är big sis till de i Junior Varsity. Alla var en big sis och en little sis men, man vet själv inte vem som är ens syster. innan varje match så ger man sin sis en liten hälsning och en present. Kan vara typ en dricka, godis eller bobby pins, hårsnoddar eller nått.
Imorgon är det söndag, vilket betyder kyrkan. Förra veckan gick jag inte dit för att jag var tvungen att göra läxa. Denna helg har jag bara en läxa och den kan jag göra sen. Glömde förresten lämna in min homework 2 ggr denna vecka... OPS. Aja, på måndag är det Labor Day lika med ingen skola! Som jag har fattat det är labor day typ en dag då man är ledig. Har frågat varför men ingen vet haha. Skönt att vara ledig på måndag iaf, dock har jag träning, men ingen skola!
Det var någonting viktigt jag skulle säga men jag har glömt bort det,,,,,,,,,, kommer väl på det en annan gång. Juste jag har tagit bilder på huset, ska försöka att lägga upp dem imorgon. Har lovat att lägga upp bilder på facebook också..... göre sen hehe!
HEJRÅÅÅ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0