GRATTIS ELIN TILL KÖRKORTET! I'M SO PROUD OF YOU :)

Jahapp, då var man klar med high school! Inget mer skola på ett tag!
Bilder från veckan komemr här, se och njut.
Savannah and I went to Jimmy Johns and got some cookies
Brianna and I! Last day of school! Btw she is going to Harvard next year;p
This was yesterday! Chris hade en bonfire och Hailey hade bakat en tårta till Austin som fyllde år! Har är i armen så hon gjorde en pansarvagn tårta till honom! Såg också den största spindeln jag sett i hela mitt liv. Så himla äckligt, asså den var gigantisk!!! Savannah sov över hos mig, sen på morgonen for vi tillbaka till the lake och gav dom som var kvar där donuts for breakfast! Dom tycker det är konstigt, att jag tycker att det är konstigt att käka donuts till frukost...  haha men det är ju inte frukost!!

Kommentarer
Postat av: corni

Så himla coolt att hon ska gå på harvard!!! Åååh blev fett avis

2012-05-12 @ 20:50:20
URL: http://appple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0