7 DAYS LEFT OF SCHOOL!?!?

Sju dagar har jag kvar i skolan. Hur konstigt ar inte det?! Detta ar har gatt hur snabbt som heslt och det har varit sa himla bra. Belutet att vara utbytesstudent var ett ypperligt bra beslut!
Idag har vi ett track meet hemma. Sista motet innan Sectionals. Jag ska sprina 4x800m relay! Forra track meet vi var pa vann vi varan 4x800m sa vi fick medaljer haha(y). Jag ska aven srpina en 200m ikvall, det har jag inte gjort forut! Det kommer kannas sa kort jamfort med 800m!! Just nu sitter jag i min biology class och jobbar stenhart. Forra lektionen dissikerade eller dessikera eller vad det heter) vi ko ogon. Idag ar det far hjarnor som star pa schemat. Luktar mumma! 
Igar hade vi Senior Awards Night och da delade dom ut stipendier osv! Jag fick ett diplom for att mitt GPA ar mellan 3,5-3,89. 4 ar hogst! Assa att man har typ bra betyg. Nar vi akte hem fran the awards night var det heat lightning. Inatt var det aska och vi var under tornado watch. Assa det var ratt vader for att det skulle bli en tornado men ingen hade sett en annu. Laskiga saker.

Nu ska jag aterga till farhjarnorna, hejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0