SPRING BREAK


Bild fran  en converse affar i NYC!

Idag forsov jag mig, fast jag hann i tid till skolan anda! Forsta lektionen hade vi ett food party och sag pa Toy Story 3. Andra lektionen var art och vi haller pa att lara oss rita ansikten. Det ar ratt skoj faktist. Nu har jag web design lektion, fast vi startar ingenting nytt innan spring break sa vi ser pa film. Sista lektionen for dagen ar PE, vilket betyder aka roller blades. SEN ARE LOOOOOOOOOOOOOOOOV
Fast jag har practice efter skolan. Vi slutar tidigare idag, klockan 2, sweet! Ikvall ska jag till starbucks med vanner och sedan kolla pa skolans softball game. Jag har inte kollat pa en softball match forr sa det ska bli skoj.
Imorgon har jag ett track meet, sa traningen idag kommer vara latt!!! Sa himla skont att veta det haha.
Imorgonkvall ska jag till en kompis som har en bonfire. Bra start pa spring break!

Hade brao hejdaaa

Kommentarer
Postat av: Erin

I don't know what this says besides spring break so Woohoo!!!!!!! :)

2012-03-30 @ 19:34:48
Postat av: Anonym

Hej undrar bara om du har instagram?? Är typ beroende av det och din blogg är så bra! :)

2012-03-31 @ 15:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0