Sen vare inte så ;pPpPpppPP


ehehehe lurad!

Hade iaf träning idag, var en lätt träning jämfört med gårdagens! Och ikväll ska jag gå på bioooO!!!!!! inte vilken bio som helst, vi ska se The Hunger Games at midnight!!!! YAY, I'M SO EXCITED!!
Vi åker roller baldes i PE klassen! Fast vi måste betala för det. Betalade också för our senior trip till Chigago i apri,l yay! Och för den där bildklass dagen jag ska på, och för en baseball tshirt, track sweatshirt och andra grejer. Här betalar man typ saker för skolan hela tiden! Tillbaka till roller blades, jag som är i en sport i skolan måste ha handledsskydd när vi åker!! Haha snakcka om att skolan är rädd om dom som är i sporter... Vi åker innomhus, runt runt i en cirkel i hallen.
AAAAAAAAAND I GOT MY CAP AND GOWN YESTERDAY, SÅ COOLT!
Har inte provat det ännu men jag ska göra det och ta ett kort så får ni se!
Sen har jag kommit på att det verkligen inte är länge kvar tills jag åker hem... kommer vara konstigt att bara lämna allt här helt plötsligt!

Kommentarer
Postat av: Fjonkan

Tillbaka:-)

2012-03-24 @ 09:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0