"I accidentally just rented a car hahaha"

Good job Paige..
Okej så jag kan berätta för er att:
- Väderprognosen ser bara bättre ut!
- Det är svensk sommar här just nu, det varma vädret bara kom helt plötsligt
- Jag har ett track meet imorgon i Bloomington. OCH jag ska springa the mile!! 8 varv innomhus... får se om jag     överlever
- Vi hade en tornado drill idag på skolan. Vi fick lov att lämna lektionen, gå ut i korridorerna och sitta på golvet      med   facet mot väggen och händerna över huvudet.
WHAAAAOOOOO detta känns så himla längesen! Bilden är tagen den 5 augusti, dagen då jag kom till Tremont! Planet från Chicago blev inställt och jag fick lov att flyga värsta omvägen. Men jag kom fram tillslut! Detta var  första gången jag åt på Steak'N Shake, första gången jag träffade Cindy, Randy, Megan och Josh mfl! Det är galet vad tiden går fort när man har roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0