WE RUN OURS OFF SO WE CAN KICK YOURS

  • Jag har 15 veckor kvar här i staterna innan jag beger mig hemåt. 15x7=105 dagar
  • Vi har bågskytte i PE classen. Det är en tävling snart i Springfield.. dock är jag nog för dålig för den haha
  • Track igår var plågsamt, today was okay
  • Nu äter jag godis från sverige, UNDERBART
  • Snackade med min vfamilj och de sa att det inte dricker vatten, blev lite chockad haha men jaa älska america(L) SODA AND ICE TEA FOR THE WIN, nu när jag tänker efter har jag aldrig sett dem dricka vatten..
  • Har gjort en film med klipp från Bahamas, sen gåre inte att ladda upp den... BUUUUUU
  • Jag ska på nån art grej med skolan, 10 pers från skolan kan åka och jag är en av dom, wiho! Vet inte riktigt vad det är men man håller på med art hela dagen med personer från andra skolor!
  • TRACK MEET PÅ LÖRDAG didelidiiiii.. (HJÄLP!) Behöver köpa spikes också
  • Måste kirra en prom dress
  • TIDEN GÅR SÅ HIMLA FORT HÄR, DET ÄR GALET
  • Igår åskade och blixtrade det som bara den! Hade släkt lampan och skulle sova, men det gick ju inte! Hela mitt rum lystes upp av blixtrarna! Imorogn startar the tornado season... läskigt
  • Vad mer kan jag berätta,, juste en annan läskig grej! Det var ju ett school shooting på en skola här i USA i veckan. Så himla hemskt. Boken som jag läser om nu handlar exakt om det som hände, det jag läste i boken igårkväll hörde jag på nyheterna morgonen efter... saaaad
  • Nu ska jag läsa igenom my history notes, i have a test tomorrow. I need to read my book too
  • Idag var det 15°C ute, härligt, synd bara att det blåste som FN
BYEEEEEE, SEEE YA LATER GUYS

Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha älskar att du blandar engelska och svenska! söto, saknar dig!



btw, det var den adnra vita katten som jag råkade klämma i dörren hehe (a)

2012-03-01 @ 08:41:15
URL: http://mmatildasandlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0