6th Graders

HEJSAN

Just nu sitter jag i min ACP class och vi har just presenterat varan Internet Saftey redovisning infor 6th graders, typ 60 stycken. Vi pratade om Facebook och att man inte ska lagga upp iaproppriate pictures osv. Det gick bra och vi gav dom godis om dom svarade pa fragor som vi stallde till dom haha.  Idag har jag traning efter skolan och imorgon har vi ett meet. DETTA AR SISTA VECKAN INNAN SPRING BREAK, YAY! 

Archery grejen gick bra i lordags. Det var roligt och jag missade bara the target (malet, skjuttavlan?) en gang haha. 50% av alla som var dar hade camoflage klader pa sig haha.. Ett lag hade till och med med sig sina egna pilbagar och jaaa dom var fett bra. Vi satsate inte lika mycket, vi for och at istallet for att stanna for prisutdelning haha.

Bild fran augusti eller september eller oktober! Har  springer jag runt pa dagarna efter skolan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0