"THIS IS OUR SONG.... OMG THIS IS OUT SONG TOO.. OHHH SERIOUSLY THIS IS REALLY OUR SONG"

HEJSAN
Jag kom precis hem! Imorse, eller ja klocakn 11, följde jag med Savannah till hennes kyrka. Det var lite annorlunda:) Efter kyrkan så åt alla tillsammans i ett stort rum. När vi var klara åkte vi till en kompis och åkte pulka! Det var roligt! Värsta branta backen. Det är typ svårt att hitta branta bakckar här eftersom det är så himla platt överallt lol. Jag var och åkte pulka/skrana/tefat haha whatever, igår okckså! Med Paige och Ali! Det var en kvinna som blev på åkt och ramlade och slog sig! Så ambulansen kom dit!
NU ska jag göra läxa som jag fick för att jag missade skolan förra veckan. Det var roligt att komma tillbaka, för alla ba heeeeeej och va jätteglada! Jag och Paige kom senare till skolan på fredagen. Vi var där halva dagen sendan vare helg igen. Skönt!
Imorgon är det måndag men vi är lediga då för att de är Martin Luther King Day. Imorogn ska jag åka slalom wihooo är taggad! Det är jag, Savannah, Hannah, Jade, Haily, och en till tjej! Savannah har inte åkt förr så det ska bli roligt haha...
.
EN ANNAN GREJJJJ:
Jag måste bestämma ett datum när jag ska åka hem:( :)..........
SO SAD! Fatta hur fort tiden går! HELT GALET!
SNORKELING
OH, I MISS IT
FREEPORT, BAHAMAS
GIRL, LOOK AT THAT BLUE WATER

Kommentarer
Postat av: corni

Damn sista bilden ser ut som en bild från typ weheartit

2012-01-16 @ 09:08:37
URL: http://appple.blogg.se/
Postat av: matilda

det är galet Frida, i miss uuuuuuu! men iaf hller med cornelia, hur fin bild var inte den sista? och vattnet, ooooomgomgomg hahah. Du verkar haft det kungligt i bahamas. ujuj så avundsjuk jag är

2012-01-16 @ 10:17:03
URL: http://mmatildasandlin.blogg.se/
Postat av: Syrran

Är det du som har plåtat bilden längst nere? Den var ju sper snygg, om det är Paige som har tagit bilden hälsa att hon är riktig kreativ, från din syster! Och annars, ta åt dig och satsa på fotografering och dumpa innebandyn ;)

2012-01-16 @ 12:23:02
Postat av: Monica

Verkar ej som det gått någon nöd på dej och Paige!

Moster

2012-01-17 @ 12:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0