TACKA FACEBOOK

Facebook håller en uppdaterad om hur det går för Sverige! Det går liksom inte att missa haha!!

Jag kom just hem från en basketmatch! Det var hur jämt som helst i slutet men vi förlorade med några få poäng... Idag har jag hängt med Paige hela dagen. Vi taggade vår resa och tog en promenad runt området där hon bor. Det var första gången jag gick någonstans (utan att ta bilen) sedan jag kom hit!!!! Haha galet! Nu ska jag ställa fram min lunch box och leta reda på min book bag för imorgon är det skola! Det känns som att det var hur längesen som helst sist jag var i skolan!

Godnatt:)!!


Kommentarer
Postat av: Morgan_92

Åh va kul du verkar ha! Tittade in här och vilket spännande tjej som reser så långt bort och trivs. Duktig!

2012-01-06 @ 02:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0