Jantelagen - Somebody who is somebody pretends to be nobody because anybody can be nobody and nobody would really want to be seen as somebody in the eyes of anybody.

Kolla vad jag fick av Cindys syster! Blev förvirrad när jag öppnade kuvertet och kortet var på svenska. So confusing haha! Det är dock ett tag kvar typ 3 veckor, tills min 18, ARTONÅRSDAG!!! Wiihooo nää men saft och bullar är ju gott haha.

 

Idag var en vanlig dag i skolan. Vaknade runt 6.13 och åkte till skolan runt 7.45. Bor fem minuter från skolan med bil. Första klockan ringer kl 7.55. Andra klockan ringer 8.00 och då ska man vara i sin bänk, redo för lektionen. Första lektionen idag var Novels. Vi gick ditt en av datasalarna och gjorde en powerpoint om boken som vi just har läst, så att läraren verkligen ska veta att vi läst boken och inte bara kollat i den. Jag har faktiskt läst min bok, woho cred till mig. Nästa lektion ska vi enskiljt visa henne powerpointen.
Lektion numer 2 var US. History. Vi hade en review day eftersom vi har prov nästa lektion. Review day innebär att hela klassen spelar jeoparty och svarar på frågor som kan vara bra att veta inför provet. Sedan var det dags för lunch. Idag hade jag med mig en turkey sandwich och en granola bar. Skollunchen idag såg inge vidare ut. Det var typ en korv på en pinne haha. MUUUMMMA (inte). Varje dag finns det även olika glassar man kan köpa. Och på fredagar har vi alldig någon desert av nått slag.
I min studyhall satt jag och pratade med Erin ett tag sedan gjorde jag lite läxa och läste bok numer två i Hunger Games triologin. Sista lektionen för dagen var biology 2. Just nu håller vi på med olika tissues i kroppen. Fattar exakt ingenting av det vi håller på med haha men det gör inte så mkt. Efter skolan hade vi track practice. Sprang utomhus! Det var skönt för att det var ca 16°C ute. Inte så pjåkigt såhär i slutet av januari. Ikväll pluggade host jag och Paige hemma hos mig, fun fun!
Haha varför så sant för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0