Tie a cherry stem with your tongue, CHECK!

När man beställer milkshakes och sånt får man oftast en cherry och då måste man ju prova knyta en knut! Lyckan var obeskrivlig när jag tillslut klarade av det haha.
Idag är det Supber Bowl sunday! Jag ska till kyrkan med min värdfanilj om en timme. Har inte varit där på jättelänge, ops!! Efter det ska jag baka kladdkaka som jag ska ta med till Paige's house och jag måste även hinna med lite homework. Paige jobbar till klockan 5 och klockan 5 kommer alla dit så jag, kelby, eli och peak har lovat att komma tidigare och hålla stälningarna tills hon kommer. Jag har hört att det konsumeras mycket mat under denna dag. Den enda dagen då amerikanarna äter mer mat är under thanks giving... Förresten när är det fettisdag i Sverige? Här känns det som att vi har fettisdag var och varannan dag lol

Kommentarer
Postat av: Anonym

21 februari är fettisdag :)

2012-02-05 @ 18:33:31
Postat av: eddan

2012-02-06 @ 21:23:32
Postat av: eddan

jag kan också det där!!!! askul hehe :D

2012-02-06 @ 21:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0