My 18th Birthday


IN THE LOCKER ROOM BEFORE PRACTICE


MY BDAY

Födelsedagsbarn, inte födelsedagsbarn, födelsedagsbarn = BIRTHDAY SANDWICH

Fick en fråga om vad jag gjorde på min artonårsdag. Jag kan berätta att jag vankade före min väckare ringde, väntade en halvtimme tills den ringde och sedan klev jag upp. Jag fick en fin sång av Moa, Clara och Lina medan jag gjorde mig redo för skolan. TACK, NI ÄR UNDERBARA:). När jag kom till skolan sa många happy birthday till mig och i min history och biology class sjöng dom happy birthday! En person i min bio class hade med sig en megagod chips dip och brownies till mig för det var min födelsedag. Så vi hade food party sista lektionen! MUMS. Coach Eve som var min volleyball coach kom till min andra lektion, sa att hon letat efter mig över hela skolan bara för att säga grattis! Haha! Jag fick ett kort av mitt track team där alla hade skrivit nått. SWEET:). Jag hade träning efter skolan och sprang i bara tshirt och shorts på en country road omgiven av massa cornfields. Min track coach gav mig en tårta där det stod Happy B-Day Frida. På kvällen for jag, Ali M, Paige, Kelby och Elayna ut och åt middag. Paige gav mig en svart kofta för jag har alltid snackat om att jag behöver en, också gav hon mig en på min födelsedag!!! WIHOOO:)

Jag hade en jätte bra födelsedag! Har fått paket från svea rike också! TAAAAAAAAAAACK <3

 

Igår, lördag efter lacrosse gamet for jag Abbey, Kelby och sidan på bio i Morton. Vi såg The Vow, den var braoo!
Idag följde jag med familjen till kyrkan, sedan for vi ut och åt lunch tillsammans med deras barn m familjer. Vi for till Josh och Megan's hus och Randi klippte mitt hår. Behövdes verkligen haha. Kollade på deras båt som de köpt, fett nice att dom har köpt en båt, TAGGA SOMMAR! På vägenhem stannade vi på Starbucks och jag fick en gratis drink eftersom jag fyllt år. Den var inte liten heller haha.

 

okej den ser inte så stor ut men den va big
KOLLA VILKEN FET BOK, 455 SIDOR! Läser Nineteen Minutes i min Novell class. Måste läsa 40 sidor per dag för att läsa ut boken i tid. Är på sida 86, borde vara på sida 200 lol.. Somnade idag när jag läste den. ÖNSKA MIG LYCKA TILL. Fast boken är bra, den handlar om ett school shooting!

Kommentarer
Postat av: Fjonkan

Njut av vädret och allt du får uppleva och vara med om:)

Här har vi snö och åter massor utav snö:(

2012-02-27 @ 17:37:28
Postat av: Anonym

och jag fyller år idag :d

2012-02-28 @ 20:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0