JA MÅ JAG LEVA, JA MÅ JAG LEVA JAAAAA MÅÅÅÅ JAG LEVA UTI HUNDRADE ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRR

KLOCKAN ÄR ÖVER TOLV I SVERIGE, NÄRMARE BESTÄMT ÖVER ETT OCKSÅ. DET BETYDER ATT DET ÄR MIN FÖDELSEDAGGGGGGG!
Inte vilken födelsedag som helst utan min ARTONÅRSDAG :D:D:D:D:D::D WOOOOOOOOHOOOOOOO
Just runt denna tid, får mig att längta tills jag kommer hem till sverige! Fast jag hare fett bra här men nu är jag ju 18!!! WOHO. Här är en artonårsdag inte så spec, det är sweet 16 och 21 som är en big deal här. Fatta hur underbart det kommer bli med svensk sommar, sena varma sommarkvällar med dom finaste vännerna och bäst av allt, nyss fyllda arton år.
HEJDÅ HÄSLAN VI SES ALDRIG MER IGEN!
haha sorry mamma och pappa<3 ... MEN NU ÄR JAG 18;)!!

Kommentarer
Postat av: Hulda Halvegård

Tare lugnt så Hulda Halvegård hinner med i svängarna också1 /Snart 21-årig tjej.

2012-02-23 @ 09:24:59
Postat av: Laura

Grattis! Jag ska i höst till USA på utbyte och kommer under den tiden också fylla 18 och jag är lite nyfiken vad man har att "förvänta sig" av det? :)

kram

2012-02-23 @ 16:11:19
URL: http://dbbh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0