"I feel more cultural, just by sitting next to you"

Lyckan när man ser att man har fått ett paket från Sverige är obeskrivlig!!
Tack så jätte mycket Fjonkan:)!

 

Så här har min vecka sett/kommer se ut, för dig som är intrresserad:
Igår: skola och sen födelsedagsmiddag med Kelsey och hennes kompisar från Pekin
Idag: Träning, åka till en kompis som just får en hundvalp (världens gulligaste hund!!)
Torsdag: Träning, va med Erin och kolla vi kan hitta några tremont kläder
Fredag: Träning, åka på killarnas basketmatch. Det är på Erins gamla skola, spppännnande!
Lödrag: PROM DRESS SHOPPING, gå på middag med familjen och co, sen filmkväll.
Söndag: sovaaaaaa, åka till Megans house och hälsa på.

 

Det var allt för mig denna gång. JUSTEE haha sa jag att det var en catfight på skolan förra veckan? Jag såg den inte, men 10 mintuer efter fighten hade alla en film av fighten på mobilen för att en person hade filmat den haha LOL. Det blev dagens snackis;)
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Fjonkan

Hoppas det smakar:)

2012-02-09 @ 21:33:26
Postat av: Hilve Halvegård

Tror du har en moster utöver det vanliga, lyllo :-)

2012-02-09 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0