HAPPY VALENTINE'S DAY EVERYONE

(hörre du hilve halvegård, och fjonkan, skon är inte på min fot;))
Jag kom precis hem från track practice. Vi sprang runt tracken. Around the track, alltså runt banan eller vad det heter. BEACH 2012 HERE WE COME.
Idag fick jag en cruch-läsk när de delade ut till de som fått en. Det stod dock inte vem det var från... DUDUDUDUUUUU haha.
Ikväll ska jag bara vara hemma, ta det lugnt, städa mitt rum. Jag måste komma ihåg att packa ner min PE kläder i min skolväska. Jag glömde mina kläder idag = man får poäng avdragna från betyget.. knäppt haha.

Kommentarer
Postat av: matilda

glad alla hjärtansdag i efterskott Fridis <3<3

2012-02-15 @ 09:17:16
URL: http://mmatildasandlin.blogg.se/
Postat av: Hilve Halvegård

Men åååå vad skönt att höra. Annars har du säkert haft svårt att springa track. Du har nog sprungit åt fel håll hela tiden.

2012-02-15 @ 18:40:48
Postat av: Fjonkan

Håller med Hilve. Hur hade det sätt ut!!!

2012-02-15 @ 21:27:42
Postat av: alexandra

Sjukt fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-16 @ 15:30:35
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: sandra norbiiiss

MISSS YOUUUUUUUUUUUUU very mutcho

2012-02-17 @ 00:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0