Have you ever gotten pulled over?

Slänger in en bild från spring break! Vi åkte över till bågra släktingar och firade påsk!
Daniella, du frågade om jag ahr instagram, yeees det har jag! Heter fridajnsn :)
Idag var en bra dag. Strålande sol och fick lite tid över att bättra på brännan haha. Efter träningen idag drog vi till Olive Garden med laget! Tog ett tag innan vi hittade dit men till slut kom vi fram.
Imorgon klockan 5.30 går busesn mot Chicago, SENIOR TRIP WOHOOO taggen! Alla seniors kommer åka dit, tar typ två timmer sen ska vi göra massa roliga grejer i Chicago. FUN! Nu ska jag sätta kameran på laddning, sedan är jag redo för Chicago!

Kommentarer
Postat av: Hilve Halvegård

....och en Volvo på garageinfarten ser det ut som. Good :-)

2012-04-21 @ 01:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0