Picture Day

OOOOKej, vad har hänt sedan sist jag skrev... kommer knappt ihåg! Jag spelade iag frosh gamet och det var roligt! Vi äter alltid tillsammans innan home games och de har haft världens godaste kräm som man doppar jordgubbar i! ÅHHH den är gudomligt god!! Har också en lite crush på peanut butter and chocolate,, mmm vilken kombo haha <3333.

Hade film test idag på film studies. Det var inte så svårt så det var bra. Idag var det även picture day. Alla blir fotograferade och alla seniors kort ska hängas upp i korridoren. Det är kort på alla avgångselever sedan länge tillbaka. En rolig grej som hände idag var att jag fick en lapp av en kille som hade skrivit på svenska och han hade ö:ets två prickar över ett m... haha vilken bokstav är det??? Aja det var roligt för allt var helt random. En annan rolig grej som hände idag på historian var att vi hade typ en ny lärare/ person som lär sig att bli lärare. Hon skrev en fråga på tavlan som alla skulle svara på. Frågan var Are you proud to be an American? Så mitt svar till henne blev Uhm.. I'm from Sweden!! okej det där lät inte ens roligt men det var kul då.........
Nu ska jag käka middag (är vrålhungrig), sen ska jag vara med några kompisar, sen läxaaa
HEJRÅÅÅÅ
HOLD ON en sak till. Idag var det ca 70-75F som är ca 22-24 grader celsius, och soool. Helt ok! Hur är vädret i Umeå???

Kommentarer
Postat av: matilda

hmm,just nu spöregnar det ute...

2011-09-22 @ 08:48:14
URL: http://mmatildasandlin.blogg.se/
Postat av: johanna

åh är jag lite avis eller:( här spöregnar det hela tiden.... inte ok

2011-09-22 @ 08:51:24
Postat av: Syrran

Det spöregnar! För det mesta. Likamed mysigt! Och snart fyller jag år! I övrigt har jag shoppat för typ fem loppor, så jag kommer inte behöva låna kläder ur din garderob... ;) Får visa på skype. Typ! Och jag har blivit med blogg. Adressen till den är http://malligamalin.webblogg.se :)

2011-09-22 @ 12:20:23
Postat av: linnea

DET ÄR INTE NAJS! har fått för mig att cykla till skolan nu också, och jag kan lova att det inte är värt att sminka sig på morgonen för det försvinner när man cyklar i jävla cpregnet..

2011-09-22 @ 17:48:12
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/
Postat av: moa

det regnar så hårt att regnet liksom studsar upp från marken:( så är det typ 24/7 såååe......vädret suger

2011-09-22 @ 22:28:22
Postat av: sandra

åhhh ffridis! saknar dig supermycke:D:D du verkar iaf ha de helt underbart å de glädjer mig hihi<3

en sak ja kanske ska berätta är att jag inte längre är en minervare... hehe

2011-09-24 @ 00:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0