Labor Day

Mitt hår luktar grillrök och det är för att jag just kommit in från en bonfire. Släkten har varit hos oss och vi har grillat korv och marshmallows... mmmm gott MEEEEEN det gör sjukt ont när jag sväljer, jäkla halsfluss. Vill nästan äta hela pillerburken så att jag blir frisk dirr men det är nog ingen bra ide hehe. Fick en krya på dig present av vmammas syster, stora mysiga lurviga sockar (TACK,TACK)!
Hoppas att jag kan sova ordentligt inatt för igår vaknade jag flera gånger av att det gjorde ont i halsen. Det känns typ som om man sväljer  3049534095 st brända(så att de är taggiga) köttbullar på en gång när man bara dricker lite vatten.. baaajs
Nu ska jag kura ihop i min färgglada filt, ta på mig mina nya sockar och bara sitta där hahaha, kul va? hejsvejj
BTW, pappa nej jag hade inte städat mitt rum eller bäddat sängen innan jag tog bilderna på mitt rum. Orkade inte!

Kommentarer
Postat av: matilda

hahahah nää det är det inte, du såg nog i syne fridis:D Krya på dig stumpaan!:)

2011-09-06 @ 08:01:38
URL: http://mmatildasandlin.blogg.se/
Postat av: Hilve Halvegård

men ååååå tyckte din farsa att du borde städat innan du fottade. Vilken fjant ha ha ha, men han är ändå ganska schysst har jag hört :-)

2011-09-06 @ 15:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0