It's Friday!!!!

Hejsan hejsan!
Känns som att det var länge sedan jag gjorde ett inlägg och nu har jag hunnit göra så mkt så jag vet inte vart jag ska börja! Hahaha jag tyckte det var roligt att det var många som kommenterade när jag skrev om vädret. I en av böckerna jag gav till värdfamiljen stod det att svenskar hat xxxxx antal konversationer som handlar om vädret, vad äre med svenskar och vädret egentligen??
.
Annars dåå,,, varje onsdag är det en träff med kyrkans youth group men jag är dålig på att komma ihåg det så jag missade träffen denna vecka! Dock var jag på annat håll och hade trevligt. Åt en MONSTER COOKIE. Det var som en stor subway kaka med glarre och grädde. Behöver jag ens säga att det var heeelt underbar??
En anna sak. Fick ett brev hem i brevlådan från skolan. Där stod det att jag hade ett D+ i historia = inte bra. Cindy, min vmamma ville inte att jag skulle bli hemskickad för att jag har ett dåligt betyg (organisationens regler) i historia så hon mailade till läraren och frågade om det fanns några extra credits att göra eller liknande. Pratade med Mr. Pagget och han hade rättat mitt prov. Damer och herrar, goda nyheter, jag har numera ett B. Man får inte delta i någon sport om man har dåliga betyg men nu äre stabilt!
.
Idag på träningen kom den en snubbe och filmade! Han ska göra en story om en tjej i laget som har/har haft en knäskada. När snubben stängde av kameran sa våran coach att hon ska ta med en filmkamera varenda träning för alla spelade hundra gånger bättre hahah!
En lite kulturchock: här (vet inte om det bara är i tremont) säger man verkligen inte svordomar.. Oh no! You can get in trouble. Jag kommer ihåg att en utbytesstudent skrev för jätte längesen att det var roligt när amerikanare skulle säga sockerkaka. Nu när jag är här har jag kommit ihåg att låta dem säga sockerkaka. haha och jaa nu vet jag varför den tjejen tyckte det var roligt när de sa sockerkaka..... hehheee
.
Idag på skolan så var det en dude där och pratade om graduation. Jag vet inte om jag kan graduate, men det skulle vara awesome om jag kunde det! Det har väl att göra med regler hit och dit men jag måste kolla upp det. Nästa fredag kommer han tillbaka och då ska man beställa sin cap and gown som man har på sig på graduation! Det verkar vara så himla roligt så jag hoppas verkligen att jag får vara med!!
Nuuu ska följa med Cindy till grocery store och handla och kolla om jag hittar en homecoming dress. Det ska inte vara en lång klänning som på prom, utan en kortare klänning har jag lärt mig;)
HÄR KOMMER LITE BILDER FRÅN DEN SENASTE VECKAN
Chillar på parkeringen efter en vb match.... coolingar
Brumm brummmmmmm
Chillar på en en megastor grej hos Paige, fett chilllll
Väntar på mat och MONSTER COOKIES!!
MONSTER COOKIE!! Fick den i en stekpanna btw.
Kirrar håret inför match. Detta är i tjejernas locker room. Man ser pyttelite av toan till höger. Det är bara ett bås så det är asdrygt för det är inte ljudisolerat haha!!
Efter en annan match! Det är roligt att vissa klär ut sig när de kommer och kollar på matcherna, hs spiriiiiiiiiit

Kommentarer
Postat av: sandriiiiiizzz

ååhh älskar din blogg fridis:D blir asglad att man kan följa å se bilder åsånt! PUSS

2011-09-25 @ 18:31:12
Postat av: My

Vadååå, hahah du måste typ filma när någon säger sockerkaka, vill också veta xD

2011-09-30 @ 23:39:52
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0