Hemma från skolan

Hemma från skolan idag. Har käkat mitt piller som ska göra så att jag blir frisk men det verkar inte hjälpa särskilt mycket. Jag har gurglat saltvatten i hopp om att det ska bli lite bättre. Till middag ikväll blir det soppa, så bra! Det är minst jobbigt att svälja. Brukar inte bli glad precis om någon säger att det är soppa till middag, men idag är ett undantag! Vaknade tidigt imorse för att jag inte kunde sova, så därför satte jag mig vid datorn.
Linnea var inloggad, yaaay, så vi skypade och det slutade med att jag var med på deras lektion i skolan, med min klass som jag gick i förut! Det var roligt!!!! Kul att se alla igen :D Läraren tyckte det var coolt att jag var med så alla fick ställa var sin fråga till mig haha! Skypade även med Elinpelin idag, och Moa! Moa har just flyttat så jag fick en rundtur i hennes nya hus. Spännande ;)
Annars är halsen samma som igår, hoppas det blir bättre snart! Ikväll ska jag göra läxa och kanske se andra delen av dödsrelikerna. Såg nämligen första igår :D
WIHOO HEJ KLASSEN!

Kommentarer
Postat av: c

Åh missade jag att du var med på lektionen:((

2011-09-06 @ 23:46:33
URL: http://appple.blogg.se/
Postat av: c

Jag mådde inga bra så jag åkte hem:(



Titta på min blogg så ska du se:D:D

2011-09-07 @ 08:17:01
URL: http://appple.blogg.se/
Postat av: linnea

jag missa också att du va dääär:((( fml

2011-09-07 @ 23:56:05
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/
Postat av: Malin

Tänker på dig, och lite mer därtill...På mitt sätt, du vet förhoppningsvis vad jag menar <3 Hoppas du blir frisk!

2011-09-08 @ 16:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0