fRRRida är fRRRille

Frisk(are) nu!!! Var i skolan idag, kändes som att det var vääääldigt längesen sist! En vecka faktiskt. Det var roligt att bara tillbaka, speciellt när många ba heeey frida your back, are you feeling better?
Nu har jag en miljon uppgifter att göra i matten, men annars var det inte så mkt läxa att ta igen, för att ha varit borta tre dagar.
På film studies idag såg vi en film som inte var så jätte intressant. Såå jag satt och tänkte på massa roliga grejer som jag skulle blogga om. Men nu när jag sitter här kommer jag inte ihåg vad det var!!!!! :((.. TYPISKT
Aja, på biologin idag såg vi ett klipp om en en snubbe som  hypnotiserade folk, OCCCCH han (eller nån liknande) ska komma till skolan veckan innan homecoming! HUR COOOLT???? På tal om homecoming så måste jag kirra en klänning.
Imorgon kl 7 ska kyrkans youth group samlas och åka till SIX FLAGS WIHOOO taggen! Tar typ 3h att åka dit sen på kvällen ska vi se nått band.. kommer bli niceeee
Bild från förra fredagen då vi hade våran första hemmamatch. Tjejerna på bilden är inte cheerleaders utan de är med i dance teamet.
NU: FFFFooooooootbaaaaaaaaaaaaalllllll game! Mot Dee Mack, RIVALERNAAAAAA OOOHHH, men de gick typ till states förra året så dem är rätt bra! Idag på skolan hade dom nån pep grej inför denna match. Cheerlederserna (??) i alla fall, de gjorde lite grejer och sedan kom de upp folk från alla 4 klasser, freshman, sophomore, junior and senior! De skulle hoppa och göra som cheerleders gör! Det var roligt haha, men jaa svårt att förklara. Sedan skrek dem seniors - och då svarade alla seniors med att skrika SENIORS!!! osv. Vi seniors skrek högst så vi vann hhehe.  Ikväll på matchen ska man vara cow boys and girls! (PIK TILL MOA OCH LOVISA, detta är det närmaste jag kommer att komma hahaha ;)) Detta för att Dee Mack's figur eller vad man ska kalla det är en indian och indianer och cow boysar går inte ihop!!  Okej nu måste jag skynda mig, Paige kommer och hämtar mig om 20 min,  BYEEEEEEEEE, seee ya later

Kommentarer
Postat av: Lovisa the one

Det låter som att du har det hur bra som hellst ju!:D hahaha åååh, tur att du får vara cowboy nångång iaf där borta (dock kanske inte på samma sätt som här menmen;))

SAKNAR DIG MASSOR ,PUSS

2011-09-10 @ 20:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0