Like Crazy, Crazy Girl

Kära bloggen!
KOLLA JAG FICK POST IDAG!!! Tack min kära moster för paketet! Ni anar inte hur glad jag blev:D. Nu har jag svensk choklad, mmmmm marabou och mina soda pops! LOVE IT. Chokladen här är ok men marabou är hundra gånger godare.
En grej som jag kom på är att jag inte har åkt i en enda rondell under den tiden jag har varit här.. det är lite konstigt för att i Umeå är det rondeller exakt överallt.. (ofta jag ens tänkte på det hha). Vägarna här är rätt guppiga också om ni ville veta. Har kommit på att jag inte har ätit fisk en enda gång! Det är också konstigt. Någon gång i veckan brukar man väl ändå äta fisk, till lunch i skolan eller hemma. Men här.... njaaaa har inte sett till någon fisk ännu! Inte för att jag älskar fisk och saknar det jätte mycket men. Jag bara konstaterar jag inte ätit det ;). Hårdbröd har jag inte heller sett till, måste kolla i affären nästa gång jag följer med! Lovisa Larsson, du som gillar vitt bröd skulle trivas här! Det är typ det enda som finns. Och man äter vitt bröd med peanut butter and jelly. Det är sött men gott, känns bara inte riktigt som en riktig lunch haha. En gång valde jag ett bröd som såg mörkt ut, men det visade sig att brödet var kritvitt och att det bara var kanten som var brun.... värt. KOKT POTATIS... åh kokt potatis har jag inte sett skymten av! Börjar sakna lax och kokt potatis... och folk som ska ha kul hos Mange hehe. Från ena saken till en annan, här har man inte rutiga skrivblock i matten, dom är randiga och jag fattar inte varför haha lol....  här är ingen ironisk när de säger lol, lol.
Innan en match förra veckan! TURK PRIDE wohooo
Ballongerna fick Hailey av Chet när han frågade henne om hon ville gå med honom på homecoming! Så gulligt! En i jv laget blev frågad efter hennes match. Han stog i publiken och höll upp en skylt ba vill du gå på homecoming med mig och hennes namn. SWEEEEET.
Helgens vb turnering! Matdax, föräldrar tar med mat till alla i laget, perfaaa:)
Okej,  jag har typ snackat om fisk i detta inlägget.... KUL VA?
Kan ju berätta att jag hade mitt första test (riktigt prov) i US History idag. Gick ju sämst. Jag gillar att det är en del med multiple choice frågor för det rätta svart finns ju någonstans där, så den delen gick ok. De andra frågorna när man var tvungen att skriva.... haha det gick ju inte alls!!! Har D+ i historia vilket är typ sämst för att man ska ligga runt C, enligt explorius (min svenska organisation) annars blir man hemskickad säger dom. Tror knappas att detta test snyggade till mitt D+. Aja, imorgon har jag en  vb match, det är ett frosh game före jv och varsity så jag kommer att spela och vara förvirrad igen, KUL :D

Kommentarer
Postat av: c

peanutbutter jelly på mackor är ju beeeeeeeeest

2011-09-20 @ 09:05:14
URL: http://appple.blogg.se/
Postat av: Monica

Njut av godiset:)

2011-09-20 @ 21:34:02
Postat av: monica

Det var en snabb brevbärare:)

2011-09-20 @ 21:35:00
Postat av: Anonym

hårdbröd är ju skandinaviskt så det är ju inte så konstigt att du inte sett det :)

2011-09-23 @ 01:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0