You got the radio on, You're singing every song

En video från tisdag den 11 oktober, seeeeeenior night!
Tror inte att jag har berättat om senior night här i bloggen. Alla i laget som inte är seniors hade pyntat omklädningsrummet och våran hall! Alla seniors startade matchen (INKLUSIVE MIG). Sååå, när de ropar upp de 6 som ska starta så springer man liksom genom en tunnel som består av laget och fansen! Också gör man high5 och publiken apploderar! Kult. Sedan slog jag till bollen en gång sedan bytte jag igen! Fjoo, jag hade gjort mitt lilla hopp. Matchen närmade sig sitt slut och vi ledde med sätt mycket. Då började publiken helt plötsligt ropa FRIDA FRIDA FRIDA... ehhhh. De ville att jag skulle spela (LOL). Varje gång bollen hamnade i backen började de ropa igen. och ingen, och igen. Tillslut blev jag inbytt och spelade vårt sista poäng! Det var awesooooooooooooome!
Ikväll hade vi ett game. Förlorade dock men men. Btw, när vi åker till matcher med bussen och kommer till en railroad skriker coachen RAILROAD, alla blir tysta, busschauffören öppnar dörren och lyssnar om det är ett tåg i närheten och sedan kör vi vidare :D
OCHHHH, på träningen igår bröt Paige benet!!!!!!!!!! :((((((( BUHUHUHU... stackars henneeee <3! Jag vet att du läser mig blogg, så jag säger krya på dig, vila och ät mycket doritos och reese's ;) Och tagga Caribbean Cruise den 7 januari! Hon ska följa med mig och min värdfamiljen på en Caribbean Cruiseeeee WIHO.

Godnatt :D

Kommentarer
Postat av: matilda

skypaa med mig nån daag fridiiis, miss yaaa

2011-10-21 @ 07:22:35
URL: http://mmatildasandlin.blogg.se/
Postat av: Hilve Halvegård

Sweden feel sorry for Paige now :-( but it probably will go well :-)Say hallo to her.

2011-10-21 @ 09:31:11
Postat av: elin

HAHAHA!! men hallå nu tycker jag inte att ni är rättvisa! det är inget fel på min engelska!

2011-10-21 @ 19:57:15
Postat av: jenny

*HAHAHAHHAHA ELIIIN!!!! :D :D

2011-10-27 @ 19:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0