To The Window To The Wall

HEJJJJJ:)
Elin Bejegård, jag vet att inläggen är långa, meeeen jaaa du måste läsa allt ändå MOHAHA. Nämen jag uppdaterar när jag har tid, och det hinner oftast hända rätt mkt mellan gångerna såå ja därav mkt text. Elin du ska vara glad att jag fortfarande skriver på svenska och inte på engelska hihi ;)

Vi vann våran vb match igår wohooo! Idag på skolan under lunchen röstade alla seniors på 5 tjejer och 5 killar som kommer vara med i homecoming court, som sedan hela skolan ska rösta på för homecoming king and queen. Haha roligt att jag var en av dom 5, cooolt :D!!
'
Imorgon, torsdag har jag ett vb game och vi åker från skolan kl 3 och kommer komma hem sent. På fredag är det en kort dag och vi slutar skolan kl 11. Dirr efter skolan åker jag med Peak, Eli och Elis mamma  till Branson i Missouri (eller nån stans), sju timmar bilresa! Kommer komma hem på måndag. Vet inte riktigt vad v ska göra men vi ska typ kolla på nå grejer eller nån show så det ska bli roligt :) Måste packa ikväll för jag kommer inte ha tid sen!
HOMECOMING WEEK ÄR NÄSTA VECKA!! Hur asm som helst! På måndagen är vi lediga, men jag är bortrest. På måndagkväll har vi ett vb game mot Dee Mack som är rivalerna (står på väggen i gamla viktrummet "What have you done to beat Dee Mack today?"), derby! Vi kommer iaf ha rosa t-shirts på oss för att det är ett volley for cure game. Vi har sålt t-shirts för att stödja bröstcancerforskning. På tisdag ska man vara utklädd till sin favorit character från en PIXAR movie. På onsdag ska man va pirat och på torsdag är det skolans färger som gäller. På torsdagkväll ska vi ha ett pep rally för att tagga upp inför fredagens trevligheter. De är även på torsdagen som en hypnotisör kommer att komma! På fredag är det hot pink för alla seniors! På morgonen ska alla seniors samlas tidigt på skolan och kolla på soluppgången tillsammans och äta lite mat. Sweet. Det är även game day så vi kommer ha spel och tävlingar hela dagen. Och vi är ju seniors så vi måste vinnaaa :D TAGGA. Jag har dessutom skrivit upp mig på att spela binocular soccer - fotboll med en kikare så att man ser allt från långt håll! Haha undra hur det kommer gå:D. På kvällen är den fooootbaaaall game! På lördag ska jag fixa naglarna, fick det av min värdmamma wihoo tacktack! Sedan på kvällen är det HOMECOMING!!
'
Jag måste skaffa mig kläder för en pirat, en karaktär från en film (först måste jag komma på en karaktär att vara), och jag måste hitta skor och ett halsband för homecoming!!! Alla klasser får poöng för hur många som klär ut sig, och om man vinner spelen under fredagen. Man får även poäng för flaken som man dekorerar och som visas upp under paraden. Vet däremot inte när paraden är..
En bild från när flaken fixas...
Bild från i söndags från harvesting service!
Ready for the hayrack ride!
Matdax och lemonade! Hhihi röda muggar <3
Skoltidningen kom ut här om dagen, niceee. Detta är som ni kan se dos and don'ts for homecoming!
HEJDÅ!!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Oj, vad du ska hinna mé! Det gäller att hålla koll på dagarna...

2011-10-06 @ 18:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0