Onsdag 26/10

HEJ
Kom precis hem från skolan, satte vid vid datorn och Ihab tyckte jag hade dålig uppdatering så därför gör jag ett inlägg nu haha. Har ingen volleyboll träning idag eftersom vi hade sista matchen igår. Nu är det ingen mer volleyboll någonsin... känns jätte tråkigt måste jag säga! Vi förlorade matchen igår.. om vi hade vunnit hade vi gått vidare ovs och sedan gått till State. Ledsna miner var det igår kväll! Det har verkligen varit roligt att spela volleyboll och vara med i laget:) Kommer sakna det! Det om är bra med att det är över är att jag slutar 2.30 varje dag numera. Jag hoppas att jag inte blir uttråkad nu när jag inte tränar efter skolan!! Funderar på att spela basket men njaaaaa. Tvekmacka på den asså. Ska vänta tills sporterna på våren börjar och då är det antingen track eller softball som finns att välja mellan.
I lördags var jag ju i Chicago och shoppade. Vi åkte tåg från Bloomington till Chicago. Sedan strosade vi runt i olika affärer på Michigan Avenu. Vi åt Lunch på Hard Rock Cafe. Stannade även på Cheesecake Factory och köpte cheesecake med reeses och peanuts! MMMMMums.
På söndag skulle jag pluga.. men istället skypade jag med min familj och med elin i flera timmar sååå när jag var klar skulle jag och min värdmamma åka och shoppa, igen hehe. Skulle hitta en vinterjacka men det var ju inte det lättaste. Tillslut hittade jag en jacka, lite andra grejer följde också med hem:)
Kvällens planer är... jag har ingen läxa men jag hade tänkt att skriva om min resa hittills för att Explorius har frågat om jag kan göra det, till deras hemsida. Jag ska äta middag sedan åka till kyrkans youth group klockan 7. Juste, igår åskade och blixtrade det jättemkt!!!  LÄSKIGT...
Hard Rock Cafe, Chicago!
Cheesecake Factory
Tills vidare, hejdååå och hare bäst!

Kommentarer
Postat av: c

Cheesecake factory!!!!!!!!!!!!

2011-10-27 @ 08:19:12
URL: http://appple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0