Homecoming!

Det var fett! Kelby hämtade upp mig, fick en blomma rund handleden och åkte till en restaurang för att möta resten av gruppen där. Han öppnade dörren när jag klev in och ut ur bilen osv, haha det var roligt. Maten var god och efter maten åkte alla till Danis hus för att ta bilder. Det kanske ser varmt och skönt ut på bilderna men det blåste kallt kan jag lova. Efter det for vi till ett annat hus för att föräldrarna ville se oss, plus att vi hade så mkt tid. Vi hade bord på restaurangen kl 4 och vi kunde inte ha en senare tid där. Dansen började inte förrän 7.30 (slutare 10.30 såå himla kort tid jaa). 100 bilder senare åkte vi till en random bro och tog mer bilder sen åkte vi till dansen! Lame från början, sen blev det roligt! Dom hade en dans som alla gjorde och kunde. De spelade en låt som sa typ to the right och sen gick alla ett steg åt vänster. Annars dansades det typ vanligt. Matsalen var dekorerad med pixar figurer och huset i filmen upp med massa ballonger fanns också på plats.  De hade beställt pizza som kom in klockan 10 mmmmums. Därefter ropade de upp att homecoming court skulle gå ut till entrén. Då tog vi bilder och förberedde oss för court dansen. De ropade upp allas namn medan vi gick ut till alla andra och sist kom Peak och jag, homecoming king and queen! BALLT :D. Sen dansade man en slow dance med repsektive. Fast det var inte värsta seriöst men det var skooj! Efter dansen for vi till samma hus som vi va hos innan och chillade. Sen var jag tvungen att fara hem, hemma vid midnatt = 00.00!

Dagen därpå = idag, klev jag upp kl 7 för Svannah skulle hämta mig kl 7.15. Vi åkte till Starved Rocks tillsammans med lite annat folk. Dagen innehöll (kort sammanfattning) bilfärd, vandring i skogen, klättra i bergen, kolla på utsikten och ta massa kort, mat, skratt och bilfärd.
.
Juste jag har inte berättat om fredagen! Vi hade iaf tävlingar på dagen och the seniors vann! WOHO. Hann bara hem efter skolan och sedan skulle jag iväg igen - till paraden. Peak och jag, king and queen åkte längst bak i paraden i en guldbil och vinkade till folket! På kvällen vare footballgame, efteråt åkte jag till en bonfire hos dani och det var den största elden jag har sett ( inte större än en majbrasa men den största grillelden hehe).
.
Nu ska jag ladda in alla bilder från denna vecka. Måste göra plats på minneskortet för att nästa helg ska jag och min värdmamma + jättemånga andra från släkten åka till Chicago :)

Kommentarer
Postat av: frida i

åååh vad fin du var frida!! verkar så himla roligt!

2011-10-17 @ 16:25:32
Postat av: linnea

gulleplutt!!!

2011-10-18 @ 16:14:17
URL: http://linnealundgrens.devote.se
Postat av: Hilve Halvegård

Chicago =bra hockeymatcher. Satsa på det istf shopping ;-)

2011-10-18 @ 18:16:15
Postat av: monica

Klart att en prinsessa ska vara hemma före tolv:-D

2011-10-18 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0