GODMORGON YXSKAFT

Hallihallå
Idag.. vad hände idag för nått intressant. Egentligen ingenting men kan berätta iaf för den som har tråkigt! Dagen började med film studies. Vi styrde bänkarna till en ring och diskuterade filmen O Brother, Where Art Thou. Dock var det ingen graded discussion, så jag sparade mina ord till nästa lektion då vi får betyg på det vi säger haha. Sen började vi se en dokumentär. I den klassen är det jag, en tjej till och resten killar. Juste har jag sagt att min PE lektion är tjejer? Lite konstigt men men.
Nästa lektion var US History, och då gick vi till the computer lab. Jag och Peak (utbytis från Thailand) jobbade tillsammans för ingen av oss fattade vad vi skulle göra, så läraren fick förklara allt sakta men säkert för oss. Knåpade ihop lite mer än hälften av texten vi skulle skriva.. men det fick duga! Sen vare lunch, vanlig lunch bara. Förresten har jag nämnt att det var ett slagsmål (catfight) på skolan här om dagen? Haha det var veckans stora händelse och alla pratade om det! Först märkte typ ingen nått (vanlig ljudvolym), sen började alla skrika på lärarna och sen skrek nån FIGHT och efter det skrek en lärare så alla allt blev knäpp tyst och alla stirrade medans det gick till rektorn. Då började alla snakca igen haha... det var fräniiishhhh.
Ummm...  på study hall hade jag inte så mkt att göra. Skönt! På biologin ska vi göra ett eget projekt. Typ "Fungerar verkligen handdesinfektion" sen ska man kolla upp det.  Hann se en film på biologin också.. inte helt utmattande dag med arnda ord! Volletball träningen var dock jobbig... fjuuh.
Randy hämtade mig från skolan, for och köpte present till min little sis och tog ut pengar! Äntligen hittat en bank som det funkar och de tar dessutom inget extra för det,, superrrrr!
TILL MAMMA OCH PAPPA: Under middagen snackade Cindy och Randy om tåg, flyg, flygbiljetter, och vad det skulle kosta osv... vad VAD skulle kosta?? CARIBBEAN CRUISE I JANUARI!!!! Snällllaaaa mamma och pappa???


Okej en sak till! Känner ni igen den här mannen???............. vill ni ha en ledtråd? Klingar det några klockor om jag säger idol........ 2005............ Balla Da Li Andreas! Detta var på flygplatsen i Stockholm då vi väntade på vårt plan till NY. Han ville ställe några frågor för en undersökning, haha fett random!

Kommentarer
Postat av: Malin

Har skaffat blogg, kika gärna in och kolla!!

2011-10-05 @ 17:21:42
URL: http://malligastemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0