en sak till

Igår på lunchen eller när det var, var det en kille som sjöng happy birthday (med världens kråkigaste röst) över hela matsalen. HAHA skön kille! Idag var de två första classerna bara 45 min för att det var en speaker som skulle komma och snakca. Det var en man som snackade om hmm... vad snakcade han om egentligen? Det var iaf bra hehe. Han hade varit i armen. Det var typ om amerika, kirg, och att vi ungdomar är framtiden och kan göra förändringar, om hur han var nära att ta livet av sig i skolan för att han hade inga vänner (om jag fattade det hela rätt) men då kom det fram en kille och sa  "I got your back" när det var några som mobbade han, och det gjorde så att han ändrade sina planer. Det var värsta kraftfullt, och berörande! Sen låter det så coolt när en amerikan som har varit i armen snackar,, så himla amerikansk röst (om ni fattar vad jag menar)..

Imorgon får vi sluta tidigare (vet inte varför), och på fredag är vi lediga :D Gjorde min dag när jag fick veta det! Inge höstlov här inte buhuuu. Nu ska jag ta ut en tvätt ur maskinen hejddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0