En liten tripp i skolan

Jaaa som jag sa så filmade jag och Doritos (Paige) i skolan. Filmen börjar i tjejernas locker room, sedan utanför är korridoren där jag har mitt skåp, sen blev det lite basket (haha) i gamla gymet, efter det hoppar vi vidare till nya gymet där vi spelar vb och har P.E (idrottslektion). Och senare är vi i korridoren som mestadels är smockad, och efter ytterligare några sekunder hamnar vi i art rummet där jag visar där jag sitter. Tror det var allt!
Och ja, mina kläder i skolan hahah inga kommentarer
Haha mjukisfrida, inte dåligt skönt! Detta är i alla fall seniorkläderna.
GODNATT :)

Kommentarer
Postat av: saga

Åh du verkar ha det asbra!! fett nice med videon så man fick se hur det ser ut i skolan.

Saknar diiiiiig

2011-10-01 @ 10:45:32
URL: http://narplaneternastannat.blogspot.com
Postat av: LINNYS

Så himla kul att du la ut en video på skolan!!!!:D :D :D

Jag är fett asavis på dig.. :]

2011-10-01 @ 17:05:38
Postat av: Monica

Lars har en önska - vill oxå vara utbytesstudent:D Kan du kolla om det finns plats för honom i någon villa i närheten av dig?

2011-10-01 @ 17:28:29
Postat av: Hilve Halvegård

Grym film du la ut =bra:-) Roligt att se hur det ser ut där du tillbringar your time just nu :-)

2011-10-02 @ 17:56:47
Postat av: Anonym

Filma mer filmer! :)

2011-10-03 @ 01:21:13
Postat av: Frida

Åhåååå väntar på min seniorkläder! fyfan vad najs! kommer bli standard att ha dom i skolan i sverige sen! fyfan vad taggat!

2011-10-19 @ 05:13:23
URL: http://usafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0