You make me dance like a fool, forget how to breathe

HEJSAN
Om en timme kommer massa folk från släkten hit. Det är födelsedagsfirande på G! Fyra födelsedagar faktiskt. Jag har gjort en sås som heter gravy som man har till mashed potatoes. Vi kommer äta kyckling till det. Det kommer även finnas massa olika cakes att frossa i. Gött!
Idag har jag städat mitt rum OCH bäddad min säng. Duktigt va? Ikväll ska jag fara och se Twilight på bio, fast jag har inte sett den filmen innan men men haha. På tal om film så gjorde jag ju en skrivuppgift på en film som hette The Next Three Days. Den var jätteee bra, se den om ni har tråkigt någon dag!
Bild från NYC i augusti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0