VÄSSA ARMBÅGARNA OCH KÖTTA SIG FRAM

När vi gjorde popcorn balls förra helgen
Smickrande bild! Jag och Pagide nån gång här i veckan
Chocolate Chip Cake till Aleese som fyller 11 år!
HAHA sötaste lilla doggen någonsin
KOLLA VAD JAG HITTADE IDAG! Pepparkakor, lingonsylt, vaniljsocker och det bästa av allt, Wasa knäckebröd <333.
'
Detta var då några bilder från veckan. Jag tar inte lika många bilder nu som jag gjorde i börjar. Det är väl tur det annars hade mitt minne på datorn varit fullt haha. I lödrags var det som sagt stor kalas här. Det var skoj. På kvällen följde jag med Megan hem till henne och sov där för Josh var ute och jagade. Megan var hundvakt till den svarta hunden på bilden. Idag var jag med min vf på en affär där vi hittade svenska grejer! Underbart. Jag blev så glad. Haha kanske låter konstigt att man saknar knäckebröd, men det gör jag!!!
Jag beställde bikinisar idag, kostade 18 dollar st på rea. WIHO TAGGA BAHAMAS! Jag köpte även tofflor idag, slappt.
'
Nästa vecka, eller kanske borde säga den här veckan eftersom veckan här börjar på söndag (förvirrande), då är det THANKS GIVING. Går bara i skolan måndag, tisdag och slutar tidigare på onsdagen. På fredag är det BLACK FRIDAY = hur mkt rea som helst. Det finns folk som har dött för att det är folk är så galna på rean! Det gäller att vässa armbågarna och kötta sig fram om man ska få det man vill ha. Oj det lät ju dramatiskt haha... jag får se hur galet det kommer vara!

Kommentarer
Postat av: cornelia

hahahahaha jag har sett en black friday på Chuck i butiken där han jobbar, fan va alla är crazy haha! även om det är på låtsas men ändå:]



och nej tyvärr vet inte riktigt vad du kan göra, men prova googla!

2011-11-21 @ 12:39:51
URL: http://appple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0