svennnnnebanan

HEJSAN
Jag har web design nu men ar klar med det vi gor. Saaa da kan jag ju passa pa att saga hej till er! HEJ. Ikvall ar det avslutning med volleybollen. Vi ska samlas pa skolan kl 5.30 och ata pizza. Kulkul! Igar vare ju halloween, happy halloween forresten! Delade ut godis till barn i roliga kostymer. Trevligt!

Min skolas cross country team har gatt vidare till state! Pa lordag ska de springa och jag ska dit och kolla. Hoppas pa att traffa nellie dar, hon ar ocksa en utbytis fran sverige! Ar galet taggad. Jag kommer inte ihag om jag berattat det men jag har traffat en kvinna fran umea har i tremont! Hon var utbytis har for laaange sedan. De som hon bodde hos gar till samma kyrka som min vardfamilj sa vi gick ut och at middag med dom. Skoj att snacka svenska och ingen annan fattar mohahah.
subbenbubben
Gammal bild i brist pa annat. Numera har jag varit pa denna subway flera ganger. Det hade jag inte nar jag laddade upp bilden forsta gangen hehe:D

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0