104.9 THE WOLF


Bild från the last football game när the seniors drog dit en soffor. Gillar denna bild mktmkt:)
Ikväll ska jag på skolans talent show! Den börjar kl 6.30. Idag när jag vaknade så var det sämst väder ute! Det regnade och blåste. Senast igår var det 22 grader varmt och sol!!! Vill inte ha vinter... nog för att jag har köpt uggs här för 150 dollar som jag är taggad på att använda, men jag gillar inte när det är kallt.
På web design i skolan presenterade vi våran hemsida om The Best of the Decade. Min handlade om årets julklapp från år 2000 till 2010! Ett år var julklappen en upplevelse. Visade ett exempel på ishotellet i Jukkasjärvi, hoppas dom inte tror att vi bor i iglos nu lol!
Hejdåå, måste göra min history homework det är due imorogn och vi har ett quiz. Hata inte multiple choice <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0