It’s a beautiful night, we’re looking for something dumb to do

Idag har jag varit hos tandläkaren! Ville gå på ett sista besök,  jag kommer ju inte att vara hemma på ett tag. Tandläkaren sa att det vore bra om jag använde fluorskölj i USA eftersom maten är sötare, det kanske är en bra ide!
Mamma ringde till Explorius och de sa att amerikanska ambassaden släpper några nya tider varje morgon eller nått. Hur som helst har jag fått en tid den 6 juli, perfa! Någon fler som ska dit då? :D

PS. Vad hände med tiden??? Fatta hur lite 43 dagar är?!? Det är så många (få) dagar jag har kvar i Sverige med min familj och vänner innan jag åker iväg och är borta 10 månader. Och 10 MÅNADER ÄR JÄÄÄÄÄÄTTE LÄNGE. Om 43 dagar börjar jag ett nytt liv, haha kan man säga så? Allting är bara galet!

Kommentarer
Postat av: Hilve Halvegård

Ha ha ha, vi har samma tandläkare tror jag :-)

2011-06-21 @ 01:13:52
Postat av: louise

jo, det gick jättesnabbt! Du borde få ditt visum nån dag efter du varit där bara :) jag åker den 16 juli, när åker du? absolut, länkar nu :D

2011-06-22 @ 13:46:33
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/
Postat av: Edda

10 månader kommer inte kännas länge alls när du väl kommer dit :) du kommer jättefort komma in i ditt nya liv och du kommer inse hur fort tiden går :) så oroa dig inte för att det kommer kännas länge. hha utan ta vara på tiden så mycket som möjligt :)



svar på din fråga: hm asså jag är laktosintolerant så jag drack inte vanlig mjölk, drack knappt mjölk alls. + att min värdpappas föräldrar jobbade på en farm så vi fick farmmjölk istället som var annorlunda :) men det är nog inte så stor skillnad :)

2011-06-23 @ 18:12:40
URL: http://eddagoesamerica.blogg.se/
Postat av: Edda

sv: haha jag lovar dig att det kommer bli så :) det känns faktiskt rätt bra, saknar usa som en galning och verkligen vädret. haha ja det blir mycket svengelska. till exempel när jag skulle berätta för mina kompisar att någon smsade mig så blev det "han textade mig" sen glömmer jag bort svenska ord hela tiden.. haha

2011-06-24 @ 11:49:24
URL: http://eddagoesamerica.blogg.se/
Postat av: Frida

Nä nu får det vara nog.. Nu bestämmer vi ett datum för våran lilla utbytesstudentträff! Någon gång i slutet av nästa vecka borde väl alla kunna masa sig in till staden på bestämd tid? Eller veckan efter det.. eller veckan efter det! Möjligheterna är oändliga!

2011-06-28 @ 22:27:32
URL: http://usafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0