45 days to go!

Nu har det hunnit hända lite saker sedan sist jag skrev. Jag har gjort mitt sista svenska prov på väldigt länge och SKOLAN HAR SLUTAT. Det känns konstigt att veta att jag inte kommer gå med min klass längre. Kommer sakna s10c :( Men det är galet härligt med sommarlov måste jag säga. Inge mer panikplugg på söndagar!

Mitt DS-2019 har kommit med posten. Det är papper som behövs för visumansökan vilket betyder ännu fler papper som måste fixas innan jag kan åka iväg. Har inte börjat med det ännu, vet knappt själv vad det är ens men ska i alla fall fixa det i helgen. Var med Lovisa på stan igår, då passade jag på att ta kort till visumansökan. Det börjar verkligen närma sig nu!
Min värdfamilj har svarat på mitt mail WIHOOO. De gav mig mailen till Hailey, som är lika gammal som mig och vi kommer att bo rätt nära varandra i Tremont! Har mailat lite med henne, hihi det är jätte skoj. Hon är cheerleader, hur ballt är inte det??? Blir ännu mer taggad på att åka efter att ha snackat med henne och kollat på bilder från hennes facebook :D

Myskväll på kajen med mina fina tjejer


Skolavslutning!

Kommentarer
Postat av: linnea

spelar ingen roll om du inte går i våran klass längre, vi kommer ju ändå att träffas!:D

OCH FRIDA! fan va coolt! du borde ju bli homie med den där hailey och bli cheerleader du också;);)

2011-07-10 @ 03:00:12
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0