Presenter till värdfamiljen

Jag glömde säga att när jag var i Stockholm så passade jag på att köpa presenter till värdfamiljen. Hittade en as bra grej, och andra bra grejer :D Men jag ska köpa fler grejer också hehe. Tänkte skriva vad jag hade köpt och lägga in bilder för att tipsa ni andra som ska åka iväg om presenter. Sedan kom jag på (eller det var mamma som kom på det och inte jag HEHE) att tänk om min värdfamilj läser min blogg! Jag vet inte om dom gör det men tänk om, också ser dom deras presenter i förväg!! Då pajar jag ju allt haha:)
Om någon vill veta så äre bara att fråga :)

Kommentarer
Postat av: c

Jag blev ju jättenyfiken, vad har du köpt dem?:]

2011-07-07 @ 18:25:49
URL: http://appple.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag blev också jätte nyfiken :) Jag ska också åka till usa så det skulle vara schyst med lite tips :)

2011-07-08 @ 09:38:25
URL: http://aboutmeintheus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0