GLÖMDE BERÄTTA EN GREJ, BLEV KIDNAPPAD

Blev kidnappad här om dagen!! När jag öppnade dörren flög det 10 personer över mig. Alla var svartklädda och hade rånarluva så jag såg inte vem någon av dem var! De tryckte ner mig i en sopsäck och bar mig ut mig till bilen sedan slängde dom in mig i bakluckan! Fattade inte vad som hände allt gick så fort och jaa det var helt galet...

Elin, det var väl så det gick till? Japp på ett ungefär. Det visade sig vara Elin som planerat någonting utan min kännedom. Till slut stannade bilen på IKSU SPA. Fick en skön massage, inte dåligt och gomiddag! TACK BÄSTA ELIN <3
Jag som är kidnappad, snyggt home made rosa ELIN-pannband kidnapparna TVINGADE på mig..
Dagen avslutades i Bullis med mina fina tjejer. ÅHHH jag kommer sakna ihjäl mig när jag är i USA.

Kommentarer
Postat av: Linda Tysk

Hej! Jag åker också till USA nu 11/12, länka?:)

2011-07-17 @ 22:46:37
URL: http://lindatm.blogg.se/
Postat av: Nils

Tja! Jag har skaffat nu ny blogg och eftersom vi länkade förut så länkar jag dig på den nya, så om du vill kan du ju ändra min länk så den går till nya!:)

(accordingtonils.blogg.se är den nya och nilsinamerica.blogg.se var den gamla)



Inte dålig present dedär inte :D bra fantasi hos dina kompisar haha

2011-07-17 @ 23:42:29
URL: http://accordingtonils.blogg.se/
Postat av: Maaaaria

Viii åker snart fridaaa!!!!!!:)::))

2011-07-19 @ 17:14:42
URL: http://mariamerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0