Fett bra rubrik

jonna om utbytesstudent.se:
ska du åka själv? :O

Svar: Japp det ska jag;D

 

Nu sitter jag i soffan och gör allt annat förutom att plugga. Facebook och bloggen är mycket roligare än att skriva på historian! Egentligen borde jag ta tag i de snart, kanske...

 

Jag har inte hört någonting från Explorius sedan jag skickade in mina ansökningar. Det verkar som att många har gjort det där SLEP-testet, men jag har inte fått veta någonting om nått sånt ännu! Hoppas det inte är allt för svårt bara :)

 

Träning ikväll kl. 21-22.30, sent ju! Ingen skönhetssömn här inte haha:(



Kommentarer
Postat av: Anonym

ahaha ingen skönhetssömn, bad for you!

2011-02-10 @ 20:34:16
Postat av: Linda

Hej! Jag åker också i sommar! Taggad till tusen! Länka?

2011-02-21 @ 23:10:12
URL: http://lindas.devote.se
Postat av: jonna

åh gud skulle aldrig våga åka själv(A)

2011-02-22 @ 16:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0