SET FIRE TO THE RAIN

PAKET
hahahah roligaste paketet
julmiddan!
Randi, Megan och jag i lekrummet hehe
Jag, Megan och Josh!
Värdmamma Cindy och hennes syster :)
Det var lite bilder från julen. Jag hade en bra julafton! Snart är det nyår och min värdfamilj har inga planer för nyår. Inte jag heller haha men nått ska jag väl hitta på. Detta blir första nyåret utan min tjejer:( haha hoppas ni kommer ha det trevligt i alla fall;)
Igår var jag på starbucks med Erin! På kvällen kom Kelby och Paige och hämtade upp mig. Vi åkte till Pekin för att kolla på basket eftersom Paige's kusin spelade i turneringen som var där. Pekins skola är en stor skola jämfört med Tremonts typ 300 - 350 elever. Pekin är typ Draggen storlek. Så gymet var gigantiskt!!! COOLT. När jag kollar på basket här kan jag inte låta bli att jämföra allt med One Tree Hill haha...
HADE BÄST HEJS :)

Kommentarer
Postat av: Isabella Axelsson

Älskar din blogg, läser den varje dag!

Funderar själv på att söka som utbytesstudent och därför är d så himla kul att läsa! Fortsätt blogga :)

2011-12-30 @ 11:12:50
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0