70th Anniversary of Pearl Harbor

Hejsan!
Idag var det 70 år sedan attacken på pearl harbor. Dom nämnde det i högtalarna på skolan idag:).

I tisdags for jag och kollade på killarnas basketmatch. Vi vann woho! Jag filmade lite och tänkte visa er där hemma hur det ser ut innan matcherna:) Så jag ska lägga in filmen på tuben! Btw så kan jag the pledge now! Vi säger den varje dag på första lektionen (om läraren kommer ihåg).

Jag såg precis en film som hette Arthur, eller nått liknande. Den var rolig, se den om ni har tråkigt! Såg på Facebook att det har snöat i Umeå, sweet! Vill också ha snö så att vi kan fara och åka slalom!

Okej det här var ett konstigt inlägg.. nu ska jag skicka in bilder till explorius och måla naglarna sen sova! Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0