Ja, jag ska lägga upp bilder på huset, snart;D

Sista morgonpasset på hell week avklarat!!! (Har längtat till att få skriva det) Igår fick vi matchkläderna för volleyballen och vi har även beställt andra kläder. Detta är iaf matchkläderna och nej 2:an är inte feltryckt utan jag har nummer 21, webbbild = spegelvänt ,om det var någon som funderade på det.

Till middag igår skulle jag och Randy laga en kycklingrätt som jag brukar äta hemma. Det gick inge vidare, det varken smakade eller såg ut som hemma!! Det blev som en ny maträtt haha... Fick ett sms av Samantha som frågade om jag ville hänga med till poolen där det var en typ avslutning för dem som jobbar där + vänner. Det var skojjj, träffade mer folk, bland annat Savannah som också är min granne. Vi tre ska käka middag på Stek'n Shake, fara till Starbucks och sedan go school supply shopping! Alltså köpa saker man behöver till skolan, just nu äger jag inte ens en penna (oj nejj inte får vi någa datorer här, 1-0 till Sverige)...
På poolgrejen var det en som frågade om vi pratade engelska i Sverige eller vilket språk vi pratade heheh kult.

Kommentarer
Postat av: c

Lol nej vi pratar spanska i sverige:D

Har du en ny macbook förretsen?:]

2011-08-16 @ 16:59:24
URL: http://appple.blogg.se/
Postat av: julia

hehe vi har iaf engelska som andra språk! ^^

2011-08-16 @ 17:03:14
URL: http://detarjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0