ytfjhghjg

Hade volleyballträning omänskligt tidigt idag. Kl 06.00..  och morgonpasset är bara fys. FJOOO ett morgonpass mindre och jag ser fram emot dagens andra pass där vi faktiskt tar fram bollarna.
Jag har så mycket jag vill visa och berätta om det som händer här men jag vet inte vart jag ska böra haha. Det är mycket kulturskillnader om man jämför Sverige med USA. Igår när jag och Megan skulle göra en sommarkaka, ett recept från sverige, då hade dom inte vaniljsocker??? Hallåå det måste man ju ha? Men nejnej inte här inte. Vi gjorde vårat eget vaniljsocker och jaa kakan blev ju inte den bästa men den gick att äta! Efteråt beställde vi vaniljsocker på internet hehe.
Det är andra grejer som är annorlunda också, typ att man kan gå med skorna inomhus utan problem, att det finns liksom 2 lakarn i sängen och ett täcke utan påslakan, alla dricker soda all the time och tampongerna är också rätt konstiga haha. :D Nämen det är många småsaker som inte är som hemma;D
Några bilder från helgen:
I fredags åkte jag, Samantha, Cindy och Randy till Springfield. Cindy gjorde nått jobbärende medan jag, Randy och Sam åt middag på Texas Road House. Det var mmmmmmummmssi. De hade stora tunnor med peanuts fyi, fränish. Shoppade på White Oaks Mall, men vi han gå i typ 3 affärer.. Det var stort, dit måste jag åka en annan gång! Juste, Sam hittade till och med sin homecoming dress!!! Undra hur det ska gå för mig att hitta en sådan.
Lördags, bowlade och åt en butter burger, trevligt :D.
Söndag, Megan och jag åkte till Pinky's (Tremonts glasskiosk) och köpte glarre! Efter det vare dags för Party in the Park. Parken ligger just bredvid glassstället och där var det en tillställning för att kämpa mot malaria. Det var kyrkan som ordnade det för att samla in pengar. Eftersom min värdfamilj är med i kyrkan for dit och hjälpte till att fixa iordning. Det var olika band som spelade under kvällen (eller kl 16 till 20), och det kom dit massa folk, mestadels gammfolk hehe:)

Kommentarer
Postat av: Monica

Kram till dej! Moster

2011-08-15 @ 20:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0