Oh, now I know why it's called hell week

Första volleyballträningen imorse kl 7...... Fan vad jobbigt det var. På riktigt! Men jag lever fortfarande wehoo. Innebandyträningarna hemma är så jävla chill (okej ibland är dom också jobbiga men nothing compares to this). Saknar dem hehe. Nämen det var jäkligt jobbigt och vi körde bara styrka och kondition, ingenting med någon volleyball inte.

Det var värsta stämningen under hela passet. Alla ba skrek COME ON GIRLS, KEEP ON PUSCHING, YOU CAN DO IT!!! Jag typ ba woooooow. Jag måste sett rätt borta ut.. Alla peppade alla och det var aldrig tyst i hallen. Eller jo när coachen pratade då var det knäpptyst. Det var mycket mer disciplin än vad jag är vad vid i Sverige. Man var tvungen att springa mellan stationerna (när vi körde en typ av cirkelträning) för annars fick alla ett straff och vi fick springa ännu mer. Så när man sprang mellan stationerna skrek alla HUSTLE HUSTLE. Och sen när vi sprang 5-55 och 6-66 kom de som var klara och sprang framför för att hjälpa och åå såå himla snälla alla är :D. 5-55 är att man springer 5 vänder (vändor?) över helplan (dit och tillbaka är en) på 55 sek. Om man inte klarade det fick man göra 4-44, sen 3-33 osv.. Helloo hell week.
När vi fick pauser gick (sprang) vi ut ur hallen och drack vatten. Där hade vi en klocka som vi tog tid med. Inte
fick vi komma sent och lata oss inte nejnejjj.
.
Om ca 30 minuter kommer Hailey och hämtar mig sedan är det anda volleyballträningen för dagen. På detta pass ska vi förhoppnings spela volleyboll haha! Sen måste jag köpa flippflopps, det är typ ett måste här haha.

Kommentarer
Postat av: ebba marklund

haha våra träningar är inte så slappa längre, tränarna tvinga oss också köra det där 5-55.. det va sjukt jobbigt!:o

2011-08-16 @ 16:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0