NEW YORK NEW YORK

Först och främst, grattis till mamma som fyller år idag (eller imorgon, fast idag svenskt tid! DU FÅR EN STOR GRATTISKRAM GENOM DATORN <3

Middagen igår blev pizza på hotellets restaurang och jaaaa, det var inte lite ost på den pizzan!
Igår gick vi och la oss runt 9 tiden men då var ju klockan 3 i sverge och man var väldigt trött.. Frukosten imorse var ingen höjdare och vattnet här smakar så jävla mkt klor!!! Går knappt att dricka.
En konstig grej som jag inte hade någon aning om var att man MÅSTE ge dricks på restauranger, asså det är liksom inräknat på notan?! Det är konstigt tycker jag! Man måste typ ge dricks för att dem inte tjänar så bra eller vare va.
ANNARS DÅ, JO DET ÄR SÅ HIMLA COOLT ATT VARA HÄR!!! Allt är coolt, allt!
Forever 21, 4 våningar - det var fett. Typ som alla Umeås affärer fast i en affär. Okej där överdrev jag, fast bara lite! Stort var det iaf.
På hotellet igår när vi just kommit fram

Idag! En av gångerna vi frågade polisen om vägen


Kolla så himla ballt, det är gula taxibilvar överallt!


Har tagit typ 250 bilder idag, om jag fortsätter i samma takt kommer det bli jäkligt många bilder haha. Ska sova nu, frukost imorgon klockan 7! OBS OBS OBS, fattar fortfarande inte att jag är är i USA







Kommentarer
Postat av: Malin

Du får köpa en extern hårddisk och ladda över bilder eftersom tror jag baske mig :D Klart att du ska ta pictures i Usa! Och du måste ta och kolla facebook, dina meddelanden där! :) Aight?

2011-08-04 @ 11:33:54
URL: http://malinjosefine.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0