I will be a senior!!!

Jag kommer att vara en senior (sista året på high school) så himla bra!! Fick en korg med grejer av Cindy (värdmamma) och Randy (värdpappa). Där låg det typ ett nagelkit så att jag can do my nails. Fick även Tremont tröjan som var med på bilden i förra inlägget och lite godis eller snacks, vad man nu ska kalla det. DEt var iaf gott haha:)
Tog kort på min frukost jag åt imorse men jag vet inte vars (VARS pik till maria esbo) jag har lagt min kamera. Jag kan säga såhär, att om jag fortsätter med denna mat kommer ni inte att känna igen mig....
Vad har jag gjort idag dåeee, jo vi åkte och fixade en mobiltelefon till mig och for och handlade. Jag blir lika förvånad varje gång man kliver ut ur bilen och det är så jäkla varmt ute.
En av grannarna kom förbi och hälsade på, Samantha heter hon och hon är typ lika gammal som mig. Det är henne som jag kommer att åka med till skolan :D
Middag åt jag och Cindy hos hennes syster tillsammans med lite släktingar. Det var trevligt och dem är super snälla:) Cindys pappa var där och han pratade typ som coach Durham i One Tree Hill!
Runt 9 tiden åkte jag till Cindy och Randys son och hans fru tillsammans med deras andra son och hans fru. Hehe hänger ni med? Aja där var det massa folk som såg på typ boxning eller vad det var. Där var även Aleese som är Cindy och Randys barnbarn! Hon och henens kompis tog en slags madrass och åkte på nedför trappan. Det slutade med att de vuxna gjorde det också, haha så himla galet!!!
Har haft en bra första hela dag här i Tremont och alla är så snälla. Någon frågade om det fanns lejon och tigrar i sverige, hahahah amerikanare  (L)

Kommentarer
Postat av: monica

Grattis senior:)

2011-08-07 @ 10:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0