HELL WEEK

Kom just hem från pool partyt, det var nice! Träffade mycket nytt folk:) Det var ganska stor skillnad på att prata med de som är i ens egen ålder och prata med värdfamiljen. Ungdomarna snackar snabbt och med slang så man måste koncentrera sig rätt mycket annars bilr man lost. Hailey skjutsade hem mig och hon ska även hämta mig imorgon bitti.

För att imorgon börjar HELL WEEK. Det är volleyboll träningen som börjar. HELL WEEK, hör ni hur jobbigt det låter??? Hailey varnade mig, haha hon sa att jag inte ska dricka mjölk eller äta ägg för it will make you throw up... OKEJ TACK FÖR TIPSET. Mamma miaaaaaa och jag som inte har tränat sen i juni hehehe hur ska detta gå..
Jaja bäst att hoppa i sägen nu. Hailey hämtar mig kl 6.40am och kl 7 börjar träningen. OMG.. haha och jag har inte ens några träningsskor med mig för det fick inte plats i resväskan. Fast juste Hailey skulle ta med några till mig.
FYI, OM JAG INTE SKRIVER MER ÄR DET FÖR ATT JAG LIGGER UTMADDAD PÅ VOLLEYBOLLPLANEN

Kommentarer
Postat av: Monica

Good luck! Kram Moster

2011-08-10 @ 06:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0