HEJHOPP

Nu har skolan startat och jag har gått på Tremont High School i typ en vecka. Sweet. Nu hittar jag iaf till alla mina lektioner utan problem. Volleyballen är det ända problemet nu haha, är fortfarande sämst. Meeen det är roligt! Första matchen är på tisdag... taggen!
.
Euummmm vad ska jag mer säga, juste har fått frågan (på svenska) om att gå på homecoming. Kuult, måste bara kirra en klänning = inte det lättaste.
.
Igår var jag och bowlade med kyrkans ungdomsgrupp, trevligheter! Skulle kanske ha gjort läxa istället men det var inte så högt på min prioriteringslista. Har kvar det roliga tills ikväll istället.....  Här får man mycket mer läxa än i Sverige. Eftersom vi har en A day och en B day varannan dag har man läxor till ja, varannan dag.
På tal om läxor och skola så har jag bytt classer, eller vissa, sendan jag skrev om dem sist. Mina dagar sernu ut såhär:
A DAY
Film Studies
US History
MAAAT (3 av 4 dagar var det någon form av kyckling nuggets)
Study Hall
B DAY
Algebra 1 (hade två först men njaaa, ett är lättare)
Art
MAAT
Web Design (bytte den mot spanskan, kände att lära sig ett språk på ett annat språk blev för mkt, så jag prvade inte ens. Men web des är kuuuL :D)
P.E (idrott typ, fast just nu måste vi ha en pulsklocka och ligga på 140 till 180(i 20 min) annars piper den!!
.
Sen efter skolan har jag ju volleyballträning för det mesta. Dock inte idag för att vi gjorde tröjor till det första football gamet som är imorgon!! Ska åka pep bus till matchen, så himla taggad alla kommer vara wihoo vad kul:D:D:D
Blev överraskad när jag kom hem från skolan idag och hittade denna på min säng! Tack och bock till värdfamiljen :D

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: haha eller hur visst blir man chockad!;) det är asnajs!

vill också lära mig web design:o kan man lära sig att göra bloggdesigner där:]? 

2011-08-26 @ 07:35:36
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/
Postat av: c

sv: men gull då:]

2011-08-26 @ 07:49:50
URL: http://appple.blogg.se/
Postat av: i :)

Nice flagga ovanfor sangen! :D

Jag ar ocksa utbytesstudent med Explorius. Bor i Las Vegas, Nevada och jag borjar skolan pa mandag, ar supernervos!! Ha det bra! Kram ida

2011-08-27 @ 02:45:19
URL: http://untouchable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0