FOOTBALL GAME

Åkte pep bus till matchen!
TAGGADE
fräntfränt
OCH VI VANN!! Men jag fattar inte så mkt av själva footballen men men det gör inget :D Det är galet roligt! Det här var i fredags den 26/8, och nästa fredag är det första hemmamatchen. Det kommer bli ännu roligare säger dom! Efter matchen stannade bussen på donken haha såklart, och gott vare. Billigare än i Sverige också..
I lördags åt vi på en japansk restaurang där de lagade maten framför en. De kastade grönsaker hit och dit och i munnen på en. Synd bara att jag hatar broccoli såå det blev inge grönsaker för mig hehe.  På bilden ser det nästan ut som att mitt glas brinner, men så vare inte;)
Vad mer då.. idag paddlade vi igen, kulkul! Fast jag paddlade inte utan satt i mitten av båten och chillade men jag är trött i alla fall.. Ska hinna med läxor ocksåååå, roligt
HEJJJSVEJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0